måndag 4 januari 2010

sömnlös på IKEA...

Inte helt oväntat så kan jag inte sova.. Jag är så fantastiskt bra på att vända på dygnet. Mina planer är alltid (som vanligt) otroligt ambitiösa och jag ska så klart gå upp tidigt varje morgon och gå en lång promenad innan frukost. Men det tar sällan mer än ett par dagar innan jag vänder uppochner på allt och aldrig kryper i säng före 2 eller ur säng före 11. Och så klart ingår också den traditionella 2-timmars tuppluren på soffan framåt eftermiddagen.

Har hur som helst varit på IKEA idag!!! Som jag längtat!! Den där butiken har någon märklig makt över mig där helt plötsligt allt verkar som en bra idé. Trots att jag vet att köksskåpen bågnar av all last och dörren till klädkammaren knappt går att stänga, så samlar jag på mig än det ena än det andra i den där stora gula påsen. Den stora gula påsen byts inom kort ut mot en kundvagn som fortsätter att fyllas. Fattar inte hur det kan bli så dyrt.. allt är ju så billigt!!!

Nä.. nu är det väl dags för ett nytt tappert sömnförsök...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar