torsdag 7 januari 2010

måndag hela veckan...

Vilken märklig vecka det här blev.. Det där med en dags ledigt mitt i veckan ledde onekligen till stor förvirring. Igår var jag helt övertygad om att det var söndag, och idag när jag kom till jobbet var jag helt inställd på att skicka iväg veckans tidrapport som vi ska göra varje måndagsmorgon. Men till min stora glädje och förvåning är det ju torsdag och snart helg igen!! =D

De där julkilona har satt sprätt på aktiviteten! Den här veckan har jag verkligen kommit igång att träna igen. Även om jag ju måste erkänna att jag slopade träningen i tisdags då jag blev spontaninbjuden på riktigt lyxig kvällsmat hos en god vän. Blev dessutom erbjuden jobb som barnflicka hos densamma. Borde kanske nappa på det! =) Igår vankades det en joggingrunda i snön på förmiddagen (ja.. kl 15 är faktiskt förmiddag när man är ledig..) och sen ett rejält pass på gymmet. Avslutade med en halvtimme på spinningcykeln och har grymt ont i rumpknölarna idag...

Den här helgen bjuder en resa till Borås för lite kul med mina fina vänner, och kanske också en del shopping. Ett par nya joggingskor står högst upp på inköpslistan just nu, men än så länge lär det väl bara vara rea och jag vill ha ett par färska skor! De har ju trots allt ett bäst-före-datum.

2 kommentarer:

  1. Så klokt, så klokt att inte köpa skor på rean. Stolt över dig! =)

    SvaraRadera
  2. Tack Kim. Känns skönt att ha ditt stöd i denna svåra tid. =)

    SvaraRadera