fredag 8 januari 2010

flexibility is the new black...

Min resa till Södertälje är inställd.. Eller uppskjuten snarare. Jag skulle dit måndag-tisdag för första gången på egna ben och köra lite training med några anställda hos kunden. Men som vanlig gäller det att kunna vara flexibel och kunna ha många bollar i luften. Så igår var det bara till att boka om hotell och tågresor och skjuta upp ångesten ytterligare en vecka. Kanske inget jag sörjer så jättemycket egentligen, men planen den här gången var ju att jag skulle åka bil från Borås till Södertälje med en god vän jag inte träffar så ofta. Få snacka rejält med skit och uppdatera livet. Men men.. vi får prata desto fortare i helgen istället och så får jag lite tid att läsa en god bok på tåget på väg hem från Borås. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar