söndag 31 maj 2009

vill inte.. vill inte.. vill inte..

Jag känner verkligen sån extrem olust inför att gå till jobbet i morgon. Jag har fått ett antal mail under helgen och vet att det bara ligger ännu mer jobb och väntar på mig i morgon. Det är verkligen inte kul längre. Det är bara för mycket jobb hela tiden och det bara fortsätter att öka. Min lägenhet ser ut som ett bombnedslag med ouppackade väskor och oöppnad post.. men jag bara orkar inte ta tag i det. Det där dammlagret som täcker precis exakt allt borde man ju också sopa bort, men jag har ingen lust. Jag tar det sen.. nån annan vecka.. När jag slutat sura för att jag är tillbaka hemma i tråkvardagen igen..

1 kommentar:

  1. Men om en vecka är det Italia som gäller!! För varje dag du tuggar dig igenom kommer du närmare semestern :)

    SvaraRadera