onsdag 22 september 2010

tappat sugen...

Det här är inte roligt... inte roligt alls... Jag bara fortsätter att gå upp i stadig takt, och har nu gått upp 5kg av de stolta 9kg jag kämpade så hårt för att gå ner. Jag hatar det. Så innerligt hatar jag det. Samtidigt vet jag inte hur jag ska kunna lösa det, för det finns inte lika mycket tid som tidigare. Och den enda tid som kan prioriteras ner är tiden med min pojkvän.

Som jag tappat sugen nu... I morse när jag ställde mig på vågen rasade verkligen allt.

1 kommentar:

  1. Kom igen nu... Kanske dags att inse att mer träning inte är svaret utan lägg om kosten istället - visst, kostar tid initialt att "lära om", men det är värt det. Skaffa en withings.com våg så har du koll på trender också - viktigare en enskilda mätpunkter...

    SvaraRadera