söndag 8 augusti 2010

träningssommaren...

Så var träningssommaren gången. Mina ambitiösa träningsplaner resulterade, på grund av både trevliga och mindre trevliga anledningar, i inte så mycket träning. Semester på Kuba och Gotland, magsjuk, alldeles nykär och dessutom lite lagom lat visade sig vara en inte så bra kombination ur träningssynpunkt.

Nu måste jag försöka hitta ett sätt att få vardagen att gå ihop med jobb, tågpendling, mys och träning. Hur gör man det? Tips, någon?

Vågen visade efter semesterhemkomsten inte lika skrämmande stor ökning som jag hade väntat mig, däremot märks det tydligt på mina mått, så jag inser tyvärr hur mycket muskelmassa jag har tappat. Kändes dock ganska bra på gymmet idag (när jag väl lyckades få tummen ur och dra mig dit) så jag kanske inte har alltför lång väg tillbaka trots allt. *hoppas hoppas hoppas*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar