söndag 8 augusti 2010

semesterslut...

Så var den här semestern slut. Tiden har gått så fort så jag knappt hunnit fatta att jag varit ledig..

Vi kom hem från Gotland i fredags efter 10 härliga dagar trots lite tråkigt väder. Först med brodern med familj och deras vänner, och sen med Jo. Jättemysigt!!

För att kunna åka runt lite på egen hand hyrde jag och Jo en bil. En Audi 100 från -85 som definitivt sett sina bästa dagar. Men den tog oss fram så vi kunde se både det ena och det andra.

Ikväll bjuds inget annat än att ta hand om den enorma tvätthög som byggts upp under semestern och i morgon drar ekorrhjulet igång. Ser inte alls fram emot att börja jobba igen, och tanken på samma gamla arbetsuppgifter och resor till Södertälje får mig att vilja dra nåt gammalt över mig och glömma att någonsin gå dit igen...

2 kommentarer:

  1. On the good side: du får träffa alla dina underbara jobbarkompisar igen :)

    Gotland låter nice, du får berätta mer om det i veckan. Vi drar väl igång med lunchprommisarna igen?

    SvaraRadera
  2. Jag och min mage ser mycket fram emot lunchprommisarna. Har varit en alldeles för god sommar. =)

    SvaraRadera