onsdag 11 augusti 2010

börjar åldern ta ut sin rätt...?

Jag var på systemet idag. Jag fick inte visa leg idag... heller.. Om jag inte minns fel är det tredje gången på rad som jag inte behöver visa leg, och genast ställer jag mig själv frågan: börjar åldern ta ut sin rätt? Börjar rynkorna runt ögonen bli så påtagliga att man inte längre ens i sin vildaste fantasi kan tro att jag är under 25?

Jag har börjat fundera på en strategi för att komma runt detta problem. Nästa gång jag går på systemet får det bli pippilottor, snickarbyxor, tal med ljus och mycket späd röst, ingen ögonkontakt med kassören utan en nervös flackande blick, samt definitivt inga viner över femtilappen. Jag ska lyckas ännu en gång!!!

2 kommentarer:

  1. Glöm inte EMO-sminkningen, att se ut som panda runt ögonen kommer effektivt dölja dina rynkor ;-)

    SvaraRadera
  2. Strålande förslag!! Ska genast ta detta i beaktning.

    SvaraRadera