lördag 27 februari 2010

här var det schlager!!

Har insett att jag är sämst i världen på att lägga upp inlägg när jag verkligen har gjort något, så nu kommer lite botgöring i efterhand. Får fungera som en liten extra uppladdning inför ikväll.

Förra veckans melodifestival avnjöts hemma i min soffa tillsammans med Emma. Vi gjorde lite god mat och korkade upp en flaska av det fantastiska vinet jag köpte uppe i bergen i Italien hos Vittorio. Det vinnande bidraget med Timoteij imponerade föga på mig, men det var i alla fall en väldigt trevlig kväll!! =)


Kvällens melodifestival kommer att avnjutas på plats på Malmö Arena!! Vi kommer börja hemma hos ovan nämnda Emma med att äta sushi i mängder och lyssna på massa gamla goa schlagerdängor. Mycket rosa, paljetter och bling-bling ska sättas på för att verkligen göra en liten hyllning till schlagern. Till och med lösögonfransar är inhandlade för att verkligen slå på stort! Kvällen kommer avslutas på klubben Ode to Joy på Operagrillen med lite skaka-lite-här och skaka-lite-där. Kommer bli en riktig helkväll det här!! =)

1 kommentar: