måndag 8 februari 2010

på väg...

Dags för nästa S-täljeresa. Gick upp kvart i fyra i morse och skulle kunna betala en hel del för att få sova ytterligare några timmar. Känner mig inte jättesugen på den här resan, utan mest lite bekymrad för hur det ska gå. Fortfarande rätt mycket känslan av att vara ute på lite väl hal is. Ser redan fram emot att få krypa ner i min hotellsäng.. för att inte tala om hotellfrukosten! =)

Helgen har återigen bjudit på stora mängder okynne. Var och hälsade på hos brodern och svägerskan torsdag till söndag och har mumsat både McD och otaliga mängder Riesen för att nämna något.

Dags att mumsa lite andrafrukost. Börjar bli grymt hungrig och om jag ska överleva till lunch så är det nog så dags nu. =)

2 kommentarer:

  1. Har du testat att köra in McD menyn i WW-appen?... Lär ju bottna. Skärpning! ;)

    SvaraRadera
  2. ehe.. hrm... jag måste väl erkänna att jag inte ens vågade testa skriva in helgens utsvävningar... *rodnar av skam* =)

    SvaraRadera