torsdag 11 februari 2010

hopp om livet...

Vid varenda löppass gör sig det där vänsterbenets dumma benhinna påmind. Det är minst sagt hög tid att skaffa nya skor!! I morgon är det jag som trampar in till löplabbet med den tjocka plånboken (alternativt det tunna kreditkortet..) för lite proffshjälp. De gamla skorna får förpassas till enkom promenadskor.

Det är fortfarande väldigt spännande att springa ute.. Nästan lite för spännande, men ändå tråkigt på samma gång. Kylan stör mig inte, så hemskt kallt är här ju inte. Men det stör mig att inte kunna springa på som jag känner hela tiden. Ett ofrivilligt intervallpass skulle man kunna säga.

Idag var det dock fortfarande ljust när jag gick från jobbet. Det är ju helt fantastiskt!! Det finns alltså hopp om livet och våren!!! Att jag dessutom gick hem från jobbet med tre härligt lediga dagar framför mig fyllde mig nästan med lite vårkänsla.. sen halkade jag till på en isfläck.. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar