tisdag 2 februari 2010

ett avskräckande exempel...

Jag tillhör den kategori människor som tycker att muskler är riktigt snyggt. Jag vet att många tjejer som tränar är rädda för att få synliga muskler, men jag tycker att det är snyggt på tjejer också. Men igår inträffade något som nästan gjorde mig rädd att någonsin gå till gymmet igen... Jag slog på Kanal 5 och la mig till rätta framför Outsiders.

Frånsett den hysteriskt roliga fettfobikern, som började tjuta för att en kvinna stor som ett hus närmade sig alldeles för fort, och stackaren med fettdepåer hon aldrig blev av med så var där även en kvinnlig (eller ja... av kvinnokön i alla fall..) body builderska. Så sjukt fult!!! En hel rad gorillakvinnor uppställda med svällande muskler. Hade man klippt bilden så att endast kropparna hade synts hade man trott att det var en man med bikini. En överdimensionerad man dessutom. På denna groteska, brunmålade och glänsande inoljade kropp satt ett liiiitet liiiiitet kritvitt huvud med blont hår och utmärglat ansikte. Till råga på allt ska de le avslappnat och vackert trots att de spänner sig så de nästan håller på att... ja... släppa väder...

Muskler i all ära, men lagom är bäst.

http://www.kanal5play.se/program/play/outsiders-s08e07

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar