fredag 4 juni 2010

to-do-uppföljning...

Under det senaste halvåret har ju jag varit ledig på fredagar. Mot ett litet löneavdrag förstås. Jag insåg idag att det här är min sista lediga fredag hemma innan 80/90-programmet tar slut. Nästa fredag kommer jag att jobba och byter in den mot att slippa ta en semesterdag då jag är på Kuba, och de sista två fredagarna kommer jag att vara på Kuba.

I början av programmet hade jag massor av ambitiösa tankar på vad jag skulle pyssla med under all denna lediga tid som kommit som en skänk från ovan. Här tänkte jag nu i en lista sammanfatta alla saker som har blivit gjorda:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Just det!! Inte en enda av alla de saker jag planerat har jag gjort!! Jag känner mig mycket stolt över detta fantastiska åstadkommande!! =)

2 kommentarer:

  1. haha, ja men det har varit jäkligt gött ändå :)

    SvaraRadera
  2. Riktigt riktigt gött har det varit!! Om jag ska ge mig själv liiiite cred så har jag iaf tränat de flesta fredagar. Alltid nåt!! =)

    SvaraRadera