torsdag 10 juni 2010

reiseleiter...

Än en gång, i sann reseledaranda, är jag på ett nytt hotell. Den här gången har jag hamnat på Tegnerlunden ett stenkast från Drottninggatan i Stockholm. Att gå in här kändes ganska mycket som att gå in i ett vanligt litet sovrum.

 
Även den här morgonen behövde jag gå upp omänskligt tidigt, om än inte riktigt lika omänskligt tidigt som vanligt. Jag lyckades tjata mig till att komma lite senare och fick därmed sova nästan en timme längre i morse. Halv 5 ringde klockan. Morgonstund har guld i mund.

Nu ska jag äntligen ta och krypa i säng efter god middag och dryck med mina kollegor. Har varit väldgit trevligt, men jösses vad trött jag är... en heldag i möten har ju inte gjort mig piggare direkt.. I morgon blir det lite jobb på kontoret här i Stockholm för att sen åka neråt Skåneland igen och tillbringa helgen hos storebror med familj. Som jag saknar de små liven!!! Var alldeles för längesen jag fick gosa och busa med dem nu.

 Over and out från Nueva Estocolmo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar